Reklama
Rozwiń
Reklama

Solidni dostawcy zysku kontra wirtualni gamerzy

Duże podmioty, które są w większości notowane na GPW, mają się dobrze i systematycznie zwiększają udział w rynku - mówi Mariusz Poławski, ekspert rynku nieruchomości.

Publikacja: 03.10.2020 19:42

Solidni dostawcy zysku kontra wirtualni gamerzy

Foto: materiały prasowe

Wydaje się, że branża mieszkaniowa wyszła z okresu pandemii COVID-19 obronną ręką. Pomimo nowych obostrzeń akcja kredytowa na nowo się rozkręca. Duży deficyt mieszkań powoduje, że popyt na rynku pierwotnym nie maleje. Posiadacze nadwyżek finansowych szukają bezpiecznych przystani dla posiadanych aktywów i chętnie lokują oszczędności w nieruchomości na wynajem.

To powoduje, że perspektywy branży deweloperskiej pozostają cały czas optymistyczne. Tymczasem na rynku kapitałowym mamy do czynienia z ostrym niedowartościowaniem spółek deweloperskich.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Nieruchomości
Przebijemy 4 mld euro? Nieruchomości komercyjne w Polsce przyciągają wybranych
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Murapol zapowiada mocny finisz w IV kwartale. W centrum uwagi marże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama