Reklama
Rozwiń
Reklama

Forte – biznes z historią

Sektor produkcyjny jest jednym z najważniejszych filarów gospodarki, ponieważ tworzy realną wartość. Mocną pozycję mają tu m.in. Amica, Arctic Paper, Can-Pack, Nowy Styl oraz Mondi Świecie.

Aktualizacja: 30.06.2020 00:00 Publikacja: 28.06.2020 21:00

Forte – biznes z historią

Foto: Rzeczpospolita

W ramach tego sektora kapituła rankingu przyznała wyróżnienie Fabryce Mebli Forte. To jeden z największych europejskich producentów mebli do samodzielnego montażu. Obecnie Forte ma pięć nowoczesnych zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Ostrowi Mazowieckiej, Suwałkach, Białymstoku i Hajnówce. Całkowita powierzchnia produkcyjna fabryk wynosi 143 tys. mkw., zaś powierzchnia magazynowa 103 tys. mkw.

Każdego roku do oferty wprowadzanych jest blisko 1500 nowych wzorów. W ciągu kilkudziesięciu lat działalności Forte zaprosiło do grona odbiorców ponad 4,5 tys. firm, prowadząc sprzedaż do ponad 40 krajów na świecie. Eksport stanowi 80 proc. produkcji. Kapituła doceniła Forte za rozwój oraz umacnianie marki na rynkach krajowych i zagranicznych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Reklama
Reklama