Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.03.2017 08:36 Publikacja: 15.03.2017 08:30
Bulwary Książęce – inwestycja we Wrocławiu
Foto: mat. inwestora
Na coraz większą rolę internetu w procesie sprzedaży mieszkań wskazuje Piotr Kijanka, dyrektor z Grupy Deweloperskiej Geo. – Podstawowym źródłem informacji o naszej ofercie jest strona internetowa, na którą klienci trafiają m.in. dzięki kampaniom reklamowym i mediom społecznościowym. W ostatnim roku więcej uwagi poświęciliśmy obecności na Facebooku – opowiada.
Zdaniem dyrektora z Geo ten serwis społecznościowy jest dobrym, ale niedocenianym przez deweloperów sposobem dotarcia do klientów, szczególnie na początkowym etapie, kiedy potencjalni nabywcy dopiero poszukują informacji o inwestycjach. Ale, jak mówi Piotr Kijanka, jego firma nie chce się ograniczać tylko do strefy wirtualnej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W czerwcu oferta mieszkań z rynku wtórnego zmalała. Jak to wpłynęło na ceny, analizuje portal GetHome.pl.
Największy nacisk położymy na projekty mieszkaniowe. Perspektywiczne są też akademiki i logistyka miejska. Nie p...
Na wakacyjny lokal o powierzchni do 50 mkw. trzeba mieć co najmniej 300–350 tys. zł. Polskie kurorty oferują set...
Udzielony przez PKO Bank Polski kredyt deweloper przeznaczy na budowę wielofunkcyjnego kompleksu Swobodna Spot w...
Rynek nieruchomości pozostanie w trybie wyczekiwania – oceniają analitycy portalu Tabelaofert.pl.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas