Reklama
Rozwiń
Reklama

Power of Community 2019: damy w opałach i ich rycerze

Kampania BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa powstała z inicjatywy Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej. Celem kampanii jest zachęcenie do systematycznych badań i edukacja na temat zaawansowanego raka piersi.

Aktualizacja: 19.11.2018 20:08 Publikacja: 19.11.2018 18:24

Sportowcy postanowili wspomóc akcję „BreastFit”, pozując do kalendarza na rok 2019

Sportowcy postanowili wspomóc akcję „BreastFit”, pozując do kalendarza na rok 2019

Foto: DR5000.com

Według Krajowego Rejestru Nowotworów każdego dnia rak piersi atakuje w Polsce średnio 50 kobiet, rocznie ponad 18 tysięcy. Aż u 30 proc. chorych zdiagnozowanych we wczesnym stadium nowotwór rozwinie się do postaci zaawansowanej (raport „Niewidoczna kobieta").

Choroba nie jest udziałem tylko pacjentki, ale i całej rodziny. Kobiety nie wiedzą, jak odnaleźć się w nowej sytuacji, a ich partnerzy i otoczenie nie potrafią odnieść się do tak ogromnej zmiany w życiu i cierpienia bliskiej osoby. Kampania BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa powstała, by dać odpowiedź na wiele trudnych pytań, jakie w takiej sytuacji powstają.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nauka
Koszmar arachnofobów. Odkryto podziemne megamiasto pająków. „To pierwszy taki przypadek"
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nauka
Żyjemy w matrixie, a wszechświat jest symulacją komputerową? Naukowcy mają odpowiedź
Materiał Partnera
GEM, Abu Simbel, Ramzes II. Co łączy Wielkie Muzeum Egipskie z polską archeologią?
Materiał Partnera
Chcieliby dwójkę. Dlaczego więc Polacy coraz rzadziej decydują się na dzieci?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Materiał Partnera
Krewny z Ameryki. Jak filmy opowiadają niezwyczajną historię polskich emigrantów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama