Reklama

Po 20 mln sprzedanych i pobranych kopii "PUBG" i "FBR"

Bezpłatna strzelanka survivalowa "Fortnite Battle Royale" została pobrana ponad 20 mln razy - podało Epic Games. Równocześnie podobny próg przekroczyła sprzedaż "PlayerUnknown's Battlegrounds" Bluehole.

Publikacja: 08.11.2017 16:52

Po 20 mln sprzedanych i pobranych kopii "PUBG" i "FBR"

Foto: materiały prasowe

Obie gry opierają się na formule określanej jako "battle royale" lub "igrzyska śmierci", w ramach której 100 sterowanych przez graczy postaci trafia do kurczącego się obszaru, w którego obrębie gromadzą sprzęt, broń i pojazdy, poszukują kryjówek i zakładają pułapki, by wyeliminować wszystkich konkurentów.

Gatunek strzelanek survivalowych uzyskał aktualną popularność za sprawą "PlayerUnknown's Battlegrounds" projektu Brendana Greene'a, uznawanego za ojca gier tego typu. Finalna wersja gry dostępnej na PC w ramach płatnego wczesnego dostępu ma się ukazać przed końcem roku. Wcześniej 12 grudnia "PUBG" trafi również na konsole Xbox One w ramach programu Xbox Game Preview.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama