Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.11.2019 12:35 Publikacja: 10.11.2019 11:50
Foto: Bloomberg
Ostatecznie więc maszyny kupi nie Aerofłot, ale rządowa korporacja finansowa VEB za 3,8 mld dolarów i wynajmie je Aerofłotowi. Największy rosyjski przewoźnik ma odebrać je w latach 2019- 2026 i korzystać z nich przez 12 lat.
VEB, to nic innego, jak dawny Vnieszekonombank, państwowa instytucja finansowa, która wspólnie z bankami prywatnymi wspiera duże projekty inwestycyjne. Nadal jednak — przyznaje portal rusaviation24.ru — nie wiadomo skąd VEB pozyska pieniądze, jakie będą mechanizmy kompensacyjne oraz ile ostatecznie Aerofłot zapłaci za maszyny, które miały być konkurencją dla Boeingów i Airbusów, a okazały się technologicznym niewypałem. Kolejne linie lotnicze, które decydowały się na włączenie Suchojów do swojej floty od Belgii po Irlandię i Meksyk, szybko oddawały je firmom leasingowym. Powodem była wysoka awaryjność i kłopoty z dostępnością części zamiennych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas