Reklama

Linie lotnicze przepraszają za spóźnienia

Linie europejskie mają za sobą trudne lato. Teraz zapewniają, że liczba lotów odwołanych i opóźnionych drastycznie zmalała.

Aktualizacja: 13.09.2018 15:09 Publikacja: 13.09.2018 14:13

Linie lotnicze przepraszają za spóźnienia

Foto: Bloomberg

Lufthansa i British Airways wykupiły całostronicowe ogłoszenia, w których przepraszały pasażerów. — Bardzo wszystkich przepraszam. Staramy się, żeby opóźnione i odwołane loty ograniczyć do minimum — mówił w sierpniu Carsten Spohr, prezes Grupy Lufthansa.

SAS przyznał, że 2 na każdych 100 pasażerów musiał zmienić podróży. —Tak, mieliśmy kłopoty i nie zamierzam tego ukrywać — mówi prezes SAS, Rickard Gustafson. Jako powody wymienia zbyt małą liczbę załóg, problemy techniczne, strajki kontrolerów lotniczych oraz opóźnienie w dostawach nowych Airbusów.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Embraer znów walczy o polski rynek
Transport
Akcja serwisowa Airbusa niemal zakończona. Samoloty wracają na trasy
Transport
Korupcja u rosyjskich budowniczych dróg. Umoczeni menedżerowie i urzędnicy Kremla
Transport
Fiasko budowy lodołamaczy w Rosji. Bez zachodnich części „nie razbieriosz"
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Transport
Airbus ogłasza dużą akcję przywoławczą samolotów. Tysiące lotów mogą być odwołane
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama