Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 11.06.2019 17:57 Publikacja: 11.06.2019 16:58
Foto: Bloomberg
Dlatego spółka CPK zorganizowała spotkanie dla przedstawicieli m.in. lotnisk regionalnych, Lotniska Chopina, PAŻP, ULC i Departamentu Lotnictwa Ministerstwa Infrastruktury . Nowy dokument ma zostać zostać opracowany do 2020 r. Ostatni rządowy „Program rozwoju sieci lotnisk i urządzeń naziemnych" ma datę 8 maja 2007 roku i przez tych 12 lat został częściowo zrealizowany, ale jego główna część zdążyła się zdezaktualizować. zdążył się zdezaktualizować.
Jak zauważa Mikołaj Wild, wiceminister infrastruktury i pełnomocnik rządu ds budowy CPK wiceminister infrastruktury, budowa dużego portu przesiadkowego wcale nie musi wiązać się ze zmianą proporcji w ruchu lotniczym . A dla portów regionalnych jest szansą na rozwój, a nie zagrożeniem. W perspektywie kilkunastu lat na polskim rynku można spodziewać się dużego wzrostu ruchu, związanego m.in. z dodaniem dodatkowej przepustowości w postaci CPK. –
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Brak zatwierdzonego budżetu w USA i tzw. zamknięcie rządu oznacza poważne zakłócenia lotów. Brakuje kontrolerów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas