Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.06.2019 17:57 Publikacja: 11.06.2019 16:58
Foto: Bloomberg
Dlatego spółka CPK zorganizowała spotkanie dla przedstawicieli m.in. lotnisk regionalnych, Lotniska Chopina, PAŻP, ULC i Departamentu Lotnictwa Ministerstwa Infrastruktury . Nowy dokument ma zostać zostać opracowany do 2020 r. Ostatni rządowy „Program rozwoju sieci lotnisk i urządzeń naziemnych" ma datę 8 maja 2007 roku i przez tych 12 lat został częściowo zrealizowany, ale jego główna część zdążyła się zdezaktualizować. zdążył się zdezaktualizować.
Jak zauważa Mikołaj Wild, wiceminister infrastruktury i pełnomocnik rządu ds budowy CPK wiceminister infrastruktury, budowa dużego portu przesiadkowego wcale nie musi wiązać się ze zmianą proporcji w ruchu lotniczym . A dla portów regionalnych jest szansą na rozwój, a nie zagrożeniem. W perspektywie kilkunastu lat na polskim rynku można spodziewać się dużego wzrostu ruchu, związanego m.in. z dodaniem dodatkowej przepustowości w postaci CPK. –
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas