Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.02.2020 15:45 Publikacja: 23.02.2020 15:45
Foto: Bloomberg
Miałaby więc powstać linia regionalna, która obsługiwałaby połączenia z rosyjskiego dalekiego wschodu po całej Rosji głównie jednak latając po portach na wschodniej Syberii i wybrzeżu Pacyfiku. Pomysł drugi, to współudział w zbudowaniu linii lotniczej w Nigerii — Green Africa Airways (GAA), która ma wystartować z pasażerami jeszcze tego lata. Tyle,że może to nie być takie proste, bo Nigeryjczycy mają inną wizję. Rząd nigeryjski już zatwierdził zgodę na wsparcie finansowe na kupno 6 sztuk A220-300 wcześniej zamówionych dla rosyjskich Red Wings , chociaż kategorycznie odrzucił możliwość zamówienia na tego projektu Airbusów A320neo/ceo. Przy tym pomysł na GAA jest bardzo ambitny i linia miałaby na przykład, tak jak robią to dzisiaj Ethiopian Airlines , obsługiwać połączenia na terenie całej Afryki. Stąd w Moskwie wywnioskowano,że GAA byłby idealnym klientem na SSJ100.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas