Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.02.2020 08:52 Publikacja: 14.02.2020 11:22
Foto: Bloomberg
Linie lotnicze KLM przeprosiły w piątek publicznie za notkę umieszczoną na drzwiach toalety w samolocie lecącym niedawno z Amsterdamu do Seulu. Treść napisanej po koreańsku notki informowała, że „toaleta jest tylko dla członków załogi".
Informacja na drzwiach toalety wzbudziła wielkie oburzenie w Korei oraz oskarżenia o dyskryminację Koreańczyków. Pierwotnie ręcznie napisana notka zawierała bowiem treść tylko po koreańsku. Według relacji pasażerów zamknięcie toalety w czasie dziesięciogodzinnego lotu załoga samolotu tłumaczyła epidemią koronawirusa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas