Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2021 17:39 Publikacja: 30.06.2021 17:20
Foto: Bloomberg
Belgowie poszli dalej. W sytuacji, kiedy od początku lipca przez brukselskie lotnisko będzie się przewijało o 40 tysięcy pasażerów dziennie, jego władze uznały, że trzeba zrobić więcej. Dlatego uruchomiły aplikację „Welcome Back”, na której pasażerowie będą mogli (między innymi) sprawdzić posługując się danymi dotyczącymi ich rejsu, kiedy byłoby najlepiej, gdyby pojawili się w terminalu. Wyświetli się tam także czas otwarcia punktu odprawy biletowo-bagażowej i numer stanowiska, a jeśli chcą, to mogą również otrzymać informację dotyczącą ewentualnych opóźnień w odlocie.
W ostatni weekend liczba odprawionych pasażerów na brukselskim lotnisku sięgnęła 30 tysięcy. Teraz, kiedy się zaczyna lato, oczywiście będzie mniej lotów urzędników i europosłów, ale właśnie zaczną się wakacje i wszystko wskazuje, że już w nadchodzący weekend pojawi się 40 tys. pasażerów. Nie jest to oczywiście rekord, bo w lipcu i sierpniu 2019 było to nawet 90 tys. dziennie , tyle że wtedy nie było tylu dokumentów do sprawdzenia.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsza połowa roku, mimo poważnych turbulencji geopolitycznych, była dla większości przewoźników europejskich...
Prośbą, groźbą i wieloma obietnicami prezes Embraera Francisco Gomes Neto zdołał wywalczyć zniesienie zaporowych...
Amerykański sekretarz obrony Pete Hegseth i Saud bin Abdulrahman Al-Thani, wicepremier i minister obrony Kataru,...
Ukraińsko-białoruska grupa hakerów, zachęcona sukcesem pierwszego cyberataku na system IT Aerofłotu, zapowiada k...
Tylko 20 minut trwała w środę awaria systemu kontroli lotów na brytyjskich lotniskach, a jej skutki pasażerowie...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas