Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.04.2021 15:02 Publikacja: 25.04.2021 14:57
Foto: Bloomberg
FAA zatwierdził powrót tych samolotów do pracy po wprowadzeniu w nich przez producenta istotnych usprawnień w okresie ich uziemienia od marca 2019. Nowy audyt będzie dotyczyć działań urzędu po dwóch katastrofach, w tym ocen ryzyka, uziemienia i ponownej certyfikacji — poinformował urząd inspektora. Dodał, że „celem tego jest dokonanie oceny procesów i procedur FAA o uziemieniu samolotów i uruchomionych działań korygujących” — cytuje Reuter.
Urząd lotnictwa zapowiedział „pełną współpracę w audycie generalnego inspektora, podobnie jak to robił przy innych zewnętrznych przeglądach jego nadzoru nad B737 MAX”. Szef FAA, Steve Dickson powiedział Reuterowi w listopadzie, że jest „w 100 procentach pewien”, iż ten samolot jest bezpieczny.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas