Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.04.2021 19:07 Publikacja: 13.04.2021 14:53
Foto: AdobeStock
Według Greenpeace niewielka grupa posiadaczy najwyższych statusów w programach lojalnościowych linii lotniczych jest odpowiedzialna za drastyczne zwiększenie emisji CO2. Według wyliczeń firmy badawczej Possible tylko w Wielkiej Brytanii 70 proc. wszystkich sprzedanych biletów kupuje zaledwie 15 proc. pasażerów, podczas gdy 57 proc. nie lata wcale. We Francji proporcja wynosi 2 proc. do 45 proc., w Indiach 1 proc. do 45 proc, a w Chinach 5 proc do 50. proc. Podobne proporcje są w innych krajach, ale nie ma tam danych dotyczących Polski. Wiadomo jedynie, że według ostatnio opublikowanego raportu Komisji Europejskiej 79 proc. Polaków nie może się doczekać, aż będzie mogło polecieć po pandemii. I jest to najwyższy odsetek w Europie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas