Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.01.2020 14:04 Publikacja: 19.01.2020 13:57
Foto: Bloomberg
Łatwiejsza będzie wówczas także sprzedaż tych maszyn zagranicznym odbiorcom, bo Amerykanie nie będą mogli już ograniczać producentowi możliwości eksportowania SSJ100 z powodu korzystania z ich zaawansowanych technologii. Jednym z potencjalnych kandydatów byłby Iran objęty europejskimi i amerykańskimi sankcjami.
Możliwość takiej sprzedaży pojawiła się wiosną 2019 po tym, jak zawartość „wrażliwych” komponentów z USA w Suchojach spadła poniżej 10 proc. Tyle że i te 10 proc. jest kluczowe i nadal pozostaje potężny „wkład” europejski sięgający nawet 60 proc. Te liczby zostały potwierdzone przez Sukhoi Civil Aircraft (SCAC), firmę produkującą SSJ100. A to z kolei oznacza, że potężne byłyby koszty sfinansowania produkcji substytutów importu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas