Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.11.2019 16:14 Publikacja: 04.11.2019 15:58
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
W lipcu tani irlandzki przewoźnik poinformował, że spodziewa się rozpoczęcia latem 2020 eksploatacji 30 nowych MAX-ów i dostawy pierwszego samolotu w styczniu. Ryanair jest dużym klientem Boeinga na te samoloty, zamówił 210 sztuk.
Prezes Michael O'Leary powiedział w prezentacji wideo wyników półrocza, że firma obniżyła do 20 samolotów liczbę maszyn, jakich spodziewa się do lata i dodał, że „istnieje realne ryzyko, iż nie dostanie żadnego. Rośnie ryzyko dalszego opóźnienia” — dodał. Nie oczekuje, by Boeingowi udało się uzyskać powrót tych maszyn do pracy w Stanach do grudniowych świąt. — Zmniejszyliśmy już prognozę wzrostu przewozu pasażerów, możemy to zrobić znowu, ale szczerze mówiąc, nie ma to sensu do czasu, aż będziemy mieć większą pewność — cytuje go Reuter.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas