Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.09.2019 12:31 Publikacja: 12.09.2019 12:26
Foto: Wikipedia
Prowadzone w Norwegii śledztwo nie ustaliło jeszcze przyczyny katastrofy 31 sierpnia śmigłowca AS350 83E, ale wstępne ustalenia skłoniły jego producenta, Airbus Helicopters do ogłoszenia prewencyjnej kontroli części łączących silnik z główną przekładnią.
Pilna dyrektywa EASA nadała tym kontrolom charakter obowiązkowy przed następnym lotem każdej maszyny. Kontrole dotyczą ok. 400 śmigłowców dostarczonych klientom na świecie, które nie mają więcej niż 300 godzin lotów. Śmigłowiec, który spadł w Norwegii miał wyłatane 73 godziny.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas