W ramach akcji "Zaszczep się w majówkę" jednodawkową szczepionkę przeciw COVID-19 otrzymało ok. 56 tys. osób.
- To była dobra frekwencja, która jest dowodem na to, że Polacy chcą się szczepić - ocenił w Radiu Zet Michał Dworczyk.
Czytaj także:
WHO zaaprobowała szczepionkę Moderny przeciw COVID-19
- Akcja miała wymiar przede wszystkim profrekwencyjny i promocyjny, ponieważ codziennie wykonujemy dużo więcej szczepień - stwierdził dodając, że nie chodziło o liczbę wykonanych szczepień, a o promocję. - Pod tym względem akcja odegrała dobrą rolę - ocenił szef KPRM.
Pytany, czy szczepienia przeciw COVID-19 będą wykonywane przez całą dobę pełnomocnik rządu ds. Narodowego Programu Szczepień powiedział, że na razie nie ma takich planów. Zaznaczył, że punkty szczepień same organizują sobie pracę.