Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.03.2020 05:24 Publikacja: 18.03.2020 17:31
(Prawie) pusta półka z papierem toaletowym w jednym z moskiewskich sklepów
Foto: AFP
Moskiewskie sklepy przygotowują się do napływu klientów w związku z epidemią koronawirusa. Rosyjski portal Retail-loyalty.org podaje, że jeden ze stołecznych marketów przygotował już przy kasie wózki, wypełnione produktami i towarami, które mogą się przydać w czasie kwarantanny. W środku można znaleźć m.in. papier toaletowy, olej, cukier, makaron i mąka. Cena wózka zależy od zawartości i waha się od 2500 do 3500 rubli (równowartość 150-200 złotych).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W nocy z 20 na 21 października ukraiński...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W niedzielę wieczorem rosyjskie drony at...
Po spotkaniu prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego z prezydentem USA Donaldem Trumpem europejscy przywódcy p...
Gośćmi szesnastego odcinka podcastu „Rzecz o geopolityce” Mateusza Grzeszczuka byli prof. Kamil Zajączkowski z C...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump nadal intensywnie pracuje na rzecz osiągnięcia pokoju, jednak cierpl...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas