Reklama

Reklamy: telewizja TTV ukarana za przekroczenie limitu

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji 9 października 2015 r. nałożył na Spółkę Stavka, nadawcę programu TTV, karę w wysokości 10 000 zł w związku z przekroczeniem ustawowego limitu czasu reklam.

Publikacja: 22.10.2015 10:00

Reklamy: telewizja TTV ukarana za przekroczenie limitu

Foto: 123RF

Przeprowadzona przez KRRiT analiza programu TTV oraz ewidencji reklam i przekazów autopromocyjnych nadanych 9 lutego 2015 r. wykazała naruszenie art. 16 ust. 3 ustawy o radiofonii i telewizji. Zgodnie z ustawą o radiofonii i telewizji, reklamy i telesprzedaż nie mogą zajmować więcej niż 12 minut w ciągu godziny zegarowej.

Przekazy będące przedmiotem decyzji o ukaraniu z uwagi na swój promocyjny charakter spełniają definicję autopromocji, rozumianą zgodnie z art. 4 pkt. 23 ustawy o rtv jako „przekaz pochodzący od dostawcy usługi medialnej mający służyć bezpośrednio lub pośrednio promocji jego audycji, towarów i usług".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo karne
Przegląd auta „na papierze”. Prawomocny wyrok dla diagnosty i kierowcy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Prawo karne
Syn skazany za jazdę po alkoholu, auto straciła matka
Prawo w Polsce
Związki partnerskie. Rząd pokazał nowy projekt ustawy. Co zawiera?
Spadki i darowizny
Deregulacja w spadkach. Będzie prościej i nowocześniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Prawo drogowe
Czy kolizja w trakcie egzaminu na prawo jazdy go unieważnia? Jest ważny wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama