Reklama

Jeśli nie budowniczy miast, to prezydent

Polacy powinni mocniej promować kraj za granicą jako miejsce do urlopowania i życia – mówi Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkową-Wschodnią.

Aktualizacja: 10.10.2019 17:26 Publikacja: 10.10.2019 17:13

Jeśli nie budowniczy miast, to prezydent

Foto: materiały prasowe

Jeroen van der Toolen jest dyrektorem zarządzającym belgijskiego dewelopera na nasz region Europy od 2006 r., wcześniej był dyrektorem na Polskę. Przed dołączeniem do Ghelamco pracował w moskiewskim oddziale Unileveru i agencji DTZ (obecnie C&W). Jest absolwentem Uniwersytetu Vrije w Amsterdamie.

Do Polski trafiłem, bo...

W czasie moich studiów byłem zafascynowany rynkami wschodzącymi. Chciałem być częścią tego procesu i dlatego po stażu w Unileverze w Moskwie zdecydowałem, że kolejnym krokiem w mojej karierze będzie praca na warszawskim rynku nieruchomości. Planowałem spędzić tu trzy lata, a zrobiło się z tego już... 21.

Najbardziej podoba mi się tu...

Rynkowe możliwości oraz energia ludzi. Polacy są nastawieni na rozwój, ambitni, a przy tym wszystkim potrafią się wspaniale bawić.

A zadziwia...

Po 21 latach mieszkania w Polsce nic mnie już nie zaskakuje. Uważam jednak, że Polacy powinni mocniej promować swój kraj za granicą jako wspaniałe miejsce do spędzania wakacji i do życia. Za każdym razem, kiedy odwiedzają mnie znajomi lub partnerzy biznesowi, są pozytywnie zaskoczeni dynamicznym rozwojem polskich miast i pięknem tutejszej natury.

Polski rynek nieruchomości to jednym słowem...

Siła.

Reklama
Reklama

Mój ulubiony budynek w Polsce to...

Przepraszam, ale jeśli chcę być szczery, to muszę wskazać naszą własną inwestycję – Warsaw Spire z placem Europejskim. To miejsce, do którego należy moje serce. Jestem szczęśliwy, kiedy widzę, jak wizja sprzed 10 lat została w pełni urzeczywistniona z wielkim sukcesem – nie tylko dla naszej firmy, ale przede wszystkim dla Warszawy. Wola w rejonie Warsaw Spire i placu Europejskiego stała się nowym centrum miasta i z wielką siłą przyciąga kolejne inwestycje. To światowej klasy przykład, jak przekształcić poprzemysłowy obszar w nowoczesną tkankę zintegrowaną z miastem i różnorodnymi funkcjami: pracy, życia, zakupów i wypoczynku.

Hitem na rynku będzie...

Więcej inwestycji w komunikację miejską (nowe linie metra i trasy tramwajowe) i drogi rowerowe. Dzięki temu polskie miasta staną się mniej zakorkowane, ulice węższe i bardziej przyjazne pieszym, a jakość życia mieszkańców znacząco się poprawi.

Gdybym nie pracował w branży, byłbym...

Prezydentem wielkiego miasta.

Najlepsza rada, jaką otrzymałem, to...

Wiara w siebie i we własne możliwości.

W wolnej chwili najchętniej...

Spędzam czas z żoną, dziećmi, rodziną i przyjaciółmi. Uwielbiam podróżować i odkrywać nowe miejsca, żeglować, jeździć na snowboardzie, a także grać w golfa.

Najlepsze miejsce do życia...

Warszawa – miasto dynamiczne i pełne możliwości rozwoju.

Reklama
Reklama

Jeroen van der Toolen jest dyrektorem zarządzającym belgijskiego dewelopera na nasz region Europy od 2006 r., wcześniej był dyrektorem na Polskę. Przed dołączeniem do Ghelamco pracował w moskiewskim oddziale Unileveru i agencji DTZ (obecnie C&W). Jest absolwentem Uniwersytetu Vrije w Amsterdamie.

Do Polski trafiłem, bo...

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Reklama
Nieruchomości
Rynek obiektów handlowych wraca do pełni sił
Nieruchomości
Przed parkami handlowymi jeszcze trzy lata ekspansji, potem twarde „sprawdzam”
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, pary, dla rodziny. Co proponują deweloperzy?
Nieruchomości
Marvipol melduje się w Gdyni. W ofercie mieszkania smart
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Nieruchomości
Portal DOM z cenami transakcyjnymi trochę bliżej
Reklama
Reklama