W październiku mają być otwarte kolejne sklepy w centrum kraju. – Na początku działalności w Polsce stawialiśmy na średnie i mniejsze miasta. Widząc duży popyt na nasz asortyment, postanowiliśmy spróbować sił także w dużych aglomeracjach – mówi cytowany w komunikacie Sławomir Nitek, dyrektor generalny spółki Action Polska. - To była bardzo dobra decyzja, ponieważ również tam oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem. Dziś mamy już niejeden sklep w takich miastach jak Wrocław, Łódź, Poznań czy Szczecin. Wreszcie przyszedł czas na Warszawę. Otwarcie pierwszego marketu w stolicy to jeden z najważniejszych celów, jakie zaplanowaliśmy na 2020 rok. Niezmiernie cieszymy się, że udało nam się go osiągnąć, pomimo trudności związanych z pandemią. Na lokalizację wybraliśmy nowoczesne centrum handlowe, w którym można zrobić kompleksowe zakupy i załatwić wiele spraw. Skupia pod jednym dachem liczne marki z różnych branż i punkty usługowe. Action świetnie wpisuje się w tutejszy mix najemców.

Sklep Action przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie zajmuje ponad 710 tys. mkw. Oferuje m.in. artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki i artykuły gospodarstwa domowego.

Action to międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych. Ma 1,6 tys. sklepów w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. W naszym kraju sieć ma 82 sklepy, zatrudnia ponad 1 tys. osób.