Reklama

Krajowym e-handlem trzęsą mniejsze i polskie firmy

Sprzedaż w internecie to dzisiaj najszybciej rosnący segment rynku handlowego. Choć pojawia się na nim co roku nawet kilka tysięcy nowych sklepów, to o sile rynku świadczą sprzedawcy już w rynkowych bojach zaprawieni.

Publikacja: 26.09.2018 21:00

Jednym z priorytetów dla firm handlowych jest dziś multikana- łowość, czyli łączenie sprzedaży w int

Jednym z priorytetów dla firm handlowych jest dziś multikana- łowość, czyli łączenie sprzedaży w internecie i w sklepach stacjonarnych

Foto: AdobeStock

Materiał Powstał przy współPracy z CITI Handlowy

Ponad 50 proc. Polaków robi już internetowe zakupy, których wartość już w tym roku powinna przekroczyć poziom 50 mld zł. Tak ogromna zmiana w podejściu do tej formy kupowania nie byłaby możliwa bez rzeszy sklepów internetowych, które nie tylko dostarczają towar, ale pełnią cenną rolę edukacyjną.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama