Reklama
Rozwiń
Reklama

Krajowym e-handlem trzęsą mniejsze i polskie firmy

Sprzedaż w internecie to dzisiaj najszybciej rosnący segment rynku handlowego. Choć pojawia się na nim co roku nawet kilka tysięcy nowych sklepów, to o sile rynku świadczą sprzedawcy już w rynkowych bojach zaprawieni.

Publikacja: 26.09.2018 21:00

Jednym z priorytetów dla firm handlowych jest dziś multikana- łowość, czyli łączenie sprzedaży w int

Jednym z priorytetów dla firm handlowych jest dziś multikana- łowość, czyli łączenie sprzedaży w internecie i w sklepach stacjonarnych

Foto: AdobeStock

Materiał Powstał przy współPracy z CITI Handlowy

Ponad 50 proc. Polaków robi już internetowe zakupy, których wartość już w tym roku powinna przekroczyć poziom 50 mld zł. Tak ogromna zmiana w podejściu do tej formy kupowania nie byłaby możliwa bez rzeszy sklepów internetowych, które nie tylko dostarczają towar, ale pełnią cenną rolę edukacyjną.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama