Reklama

Krajowym e-handlem trzęsą mniejsze i polskie firmy

Sprzedaż w internecie to dzisiaj najszybciej rosnący segment rynku handlowego. Choć pojawia się na nim co roku nawet kilka tysięcy nowych sklepów, to o sile rynku świadczą sprzedawcy już w rynkowych bojach zaprawieni.

Publikacja: 26.09.2018 21:00

Jednym z priorytetów dla firm handlowych jest dziś multikana- łowość, czyli łączenie sprzedaży w int

Jednym z priorytetów dla firm handlowych jest dziś multikana- łowość, czyli łączenie sprzedaży w internecie i w sklepach stacjonarnych

Foto: AdobeStock

Materiał Powstał przy współPracy z CITI Handlowy

Ponad 50 proc. Polaków robi już internetowe zakupy, których wartość już w tym roku powinna przekroczyć poziom 50 mld zł. Tak ogromna zmiana w podejściu do tej formy kupowania nie byłaby możliwa bez rzeszy sklepów internetowych, które nie tylko dostarczają towar, ale pełnią cenną rolę edukacyjną.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama