Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Rywalizacja dwóch największych dyskontów w Polsce staje się coraz bardziej zaciekła. Biedronka i Lidl nieustannie proponują klientom akcje promocyjne, ponieważ Polacy najchętniej kupują tam, gdzie jest najtaniej.

Aktualizacja: 19.09.2016 18:12 Publikacja: 19.09.2016 11:20

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Foto: 123RF

Najnowsza odsłona dyskontowych promocji to „-50% na ubrania i buty". Oferta Portugalczyków obejmuje odzież oraz obuwie zarówno z kolekcji letniej, jak i jesienno-zimowej.

Odpowiedź Lidla to znana już akcja „produkty w cenie 2 zł", która obejmuje przede wszystkim artykuły spożywcze, ale i produkty kosmetyczne.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama