Reklama

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Rywalizacja dwóch największych dyskontów w Polsce staje się coraz bardziej zaciekła. Biedronka i Lidl nieustannie proponują klientom akcje promocyjne, ponieważ Polacy najchętniej kupują tam, gdzie jest najtaniej.

Aktualizacja: 19.09.2016 18:12 Publikacja: 19.09.2016 11:20

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Foto: 123RF

Najnowsza odsłona dyskontowych promocji to „-50% na ubrania i buty". Oferta Portugalczyków obejmuje odzież oraz obuwie zarówno z kolekcji letniej, jak i jesienno-zimowej.

Odpowiedź Lidla to znana już akcja „produkty w cenie 2 zł", która obejmuje przede wszystkim artykuły spożywcze, ale i produkty kosmetyczne.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama