Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Rywalizacja dwóch największych dyskontów w Polsce staje się coraz bardziej zaciekła. Biedronka i Lidl nieustannie proponują klientom akcje promocyjne, ponieważ Polacy najchętniej kupują tam, gdzie jest najtaniej.

Aktualizacja: 19.09.2016 18:12 Publikacja: 19.09.2016 11:20

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Foto: 123RF

Najnowsza odsłona dyskontowych promocji to „-50% na ubrania i buty". Oferta Portugalczyków obejmuje odzież oraz obuwie zarówno z kolekcji letniej, jak i jesienno-zimowej.

Odpowiedź Lidla to znana już akcja „produkty w cenie 2 zł", która obejmuje przede wszystkim artykuły spożywcze, ale i produkty kosmetyczne.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama