Reklama

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Rywalizacja dwóch największych dyskontów w Polsce staje się coraz bardziej zaciekła. Biedronka i Lidl nieustannie proponują klientom akcje promocyjne, ponieważ Polacy najchętniej kupują tam, gdzie jest najtaniej.

Aktualizacja: 19.09.2016 18:12 Publikacja: 19.09.2016 11:20

Lidl i Biedronka trwają w wojnie cenowej oferując nowe promocje. Skorzystają konsumenci

Foto: 123RF

Najnowsza odsłona dyskontowych promocji to „-50% na ubrania i buty". Oferta Portugalczyków obejmuje odzież oraz obuwie zarówno z kolekcji letniej, jak i jesienno-zimowej.

Odpowiedź Lidla to znana już akcja „produkty w cenie 2 zł", która obejmuje przede wszystkim artykuły spożywcze, ale i produkty kosmetyczne.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama