Najnowsza odsłona dyskontowych promocji to „-50% na ubrania i buty". Oferta Portugalczyków obejmuje odzież oraz obuwie zarówno z kolekcji letniej, jak i jesienno-zimowej.
Odpowiedź Lidla to znana już akcja „produkty w cenie 2 zł", która obejmuje przede wszystkim artykuły spożywcze, ale i produkty kosmetyczne.
Bitwa na promocje pomiędzy największymi dyskontami w Polsce trwa od dłuższego czasu i wygląda na to, że szybko się nie skończy.
Moc promocji w dyskontach
Pod koniec sierpnia w Biedronce ruszyła akcja „Gang Świeżaków", dzięki której można dostać pluszaka w kształcie owocu lub warzywa. Warunkiem jest zebranie odpowiedniej liczby naklejek, przyznawanych za zakupy w sklepach sieci.
Co ciekawe niemal identyczną akcję rok wcześniej przeprowadził Lidl w Portugalii, skąd pochodzi Biedronka. Maskotki są bardzo podobne, zbliżona jest też kwota, za której wydanie dostaje się nalepki.