Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec pandemii, koniec z alkoholem na wynos

Ponieważ coraz więcej Amerykanów jest zaszczepionych, stany w całym kraju znoszą ograniczenia pandemiczne. Oznacza to, że jeden popularny przywilej pandemiczny – możliwość zamówienia alkoholowych koktajli na wynos w restauracjach – zostaje zniesiony. Nie wszędzie jednak.

Aktualizacja: 25.06.2021 20:49 Publikacja: 25.06.2021 20:35

Koniec pandemii, koniec z alkoholem na wynos

Foto: Bloomberg

ula

Branżowa organizacja National Restaurant Association policzyło, że około 26 stanów – większość tych, które pozwoliły na kupowanie koktajli na wynos podczas pandemii – zdecydowało się na kontynuowanie tej praktyki. Na przykład Georgia i Teksas zgodziły wiosną się na sprzedawania koktajli na wynos, a Kolorado przedłużyło ten przywilej do 2025 r. Natomiast Massachusetts i Wirginia, przedłużyły go do przyszłego roku.

Nie wszyscy są jednak tak liberalni. W czwartek 24 czerwca stan Nowy Jork oficjalnie zakończył lockdown a wraz z nim pokochane przez mieszkańców dostawy alkoholowych koktajli - informuje CNN. Podobnie zdecydowały władze stanu Pensylwania, ale prawdopodobnie jednak zmienią zdanie i znów będzie można kupić lub zamówić alkoholowe napoje na wynos. tak jak podczas lockdownu.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama