Reklama
Rozwiń

IKEA przeprasza za znakowanie klientów bez maseczek

Kierownictwo sklepu IKEA w holenderskim mieście Delft poprosiło klientów o noszenie żółtej naklejki, jeśli nie mogą nosić maseczki. W mediach społecznościowych wybuchła burza i internauci wytknęli szefom sklepu, że bardzo to przypomina konieczność noszenia specjalnych oznaczeni przez Żydów w czasie II wojny światowej.

Aktualizacja: 14.05.2021 16:40 Publikacja: 14.05.2021 15:40

Ikea w Delft

Ikea w Delft

Foto: Utrecht Robin/ABACAPRESS.COM/PAP/Abaca

ula

IKEA przeprosiła i zapewnia, że nie miała nic złego na myśli. Chodziło tylko i wyłącznie o usprawnienie obsługi klienta.

W związku z pandemią w Holandii nadal obowiązują pewne ograniczenia. Trzeba zachowywać dystans i zasłaniać usta i nos w sklepach i miejscach publicznych. IKEA też podlega tym obostrzeniom, ale dopuszcza wyjątki. Klientów, którzy nie mogą nosić maski chociażby ze względów medycznych, sieć poprosiła o nalepienie na czas zakupów w widocznym miejscu, n a ubraniu żółtej naklejki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę