Aktualizacja: 05.05.2021 06:05 Publikacja: 04.05.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
W sieci kupuje już 20 mln Polaków, a pandemia zachęciła czy wręcz zmusiła do skorzystania z tej opcji wielu z nich. Oznaczało to wzrost wydatków online do ok. 100 mld zł, a ten rok wcale nie zapowiada się gorzej.
Czytaj także: E-handel łapie zadyszkę. Ale boom jeszcze wróci
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas