Na mocy umowy Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. jak również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów.
Umowy sponsorskie między siecią Biedronka a PZPN – jedną dotyczącą sponsoringu piłkarskich reprezentacji, a drugą związaną ze wsparciem przyszłych Milików i Lewandowskich, dziś trenujących w ramach Akademii Młodych Orłów – obowiązywać będą od sierpnia 2018 r. do końca 2022 r. i obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze. Zgodnie z nimi Biedronka będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
– Biedronka jest naszym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
- Od lat królową sportu w Polsce pozostaje piłka nożna. Nic tak bardzo nas nie łączy z milionami naszych kibiców i klientów, jak wspólne przeżywanie emocji podczas meczów biało-czerwonych. Bycie sponsorem piłkarskich reprezentacji to dla nas naturalna droga, którą idziemy już od wielu lat – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Polska S.A.
– Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia – dodaje.