Reklama

Biedronka wchodzi do internetu. Na razie w 10 miastach

W czasie epidemii największy sprzedawca otwiera się na e-handel. Jednak nie sam, tylko z partnerem.

Aktualizacja: 09.04.2020 16:25 Publikacja: 09.04.2020 15:55

Biedronka wchodzi do internetu. Na razie w 10 miastach

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Jest nim aplikacja Glovo, która w Polsce przejęła np. Pizzaportal.pl, wicelidera rynku zamówień posiłków online. Teraz rozwija współpracę z detalistami, aby jej kurierzy mogli dostarczać do domów klientów również zakupy spożywcze. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z oferty Biedronki. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać.

Opcja zamawiania produktów z sieci Biedronka dostępna jest w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie i Wrocławiu. Dzięki temu mieszkańcy tych 10 miast zrobią zakupy bez wychodzenia z domu. Użytkownicy mogą wybrać artykuły z katalogu liczącego niemal 1 tys. pozycji, podzielonego na najważniejsze kategorie m. in.: „warzywa i owoce", „mięso, ryby i wędliny", „pieczywo" czy „napoje". Dostawa dotrze do zamawiającego w czasie krótszym niż godzina.

- Wierzymy, że Glovo wykonuje usługę, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach – mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.

Ceny artykułów w aplikacji są takie same, jak w sklepie stacjonarnym - obowiązują także promocje. Kolejno po potwierdzeniu zamówienia przez użytkownika, kurier otrzymuje powiadomienie i udaje się do najbliższego sklepu uczestniczącego w tym programie. W tym czasie wyznaczeni pracownicy Biedronki rozpoczynają kompletowanie produktów. Dzięki ich doświadczeniu i znajomości asortymentu zamówienie zostaje zebrane bardzo szybko. Kurier odbiera zakupy i zachowując wysokie środki ostrożności i higieny dostarcza je do zamawiającego w sposób „bezkontaktowy".

– Wprowadzone przez nas działania to m. in. rezygnacja z pozostawiania podpisu u dostawcy, dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów paczek i trzymanie ich za boki. Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo oraz dobre samopoczucie klientów, kurierów i partnerów. Teraz będą to nasze wspólne cele z nowym oficjalnym partnerem - Biedronką – mówi Carlos Silván, General Manager Glovo Polska.

Reklama
Reklama

Za zamówienie można zapłacić karta podłączoną do aplikacji (akceptowane karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard i American Express). Koszt promocyjny dostawy zakupów z Biedronki wynosi 9,99 zł. Nie ma określonych limitów wagowych, jednak waga zamówienia nie powinna przekraczać fizycznych możliwości kuriera. Zakupy można zamawiać w godzinach od 10 do 22.30.

Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama