Reklama

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Obostrzenia dla gospodarki wracają, ale nawet w czasie gdy były luźne, to nie wszyscy klienci wrócili do sklepów i galerii handlowych. Potwierdzają to wyniki CCC za trzeci kwartał. Czy grupie opłacałoby się zamknąć wszystkie sklepy stacjonarne? Wyniki sprzedaży online mogą nasuwać takie wnioski - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 29.10.2020 08:35 Publikacja: 29.10.2020 08:27

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Foto: materiały prasowe

Przychody e-commerce grupy CCC wzrosły dla okresu od stycznia do września o aż 64 proc. rok do roku do 1,61 mld zł - podała spółka w raporcie za trzeci kwartał 2020. Stanowiło to 45 proc. łącznej sprzedaży grupy. W samym trzecim kwartale na fali przywracania ruchu w sklepach stacjonarnych udział ten nieco spadł, ale 39 proc. to i tak wysoki wynik.

Sprzedaż w internecie dała przy tym w bieżącym roku aż 44,1 proc. zysku brutto ze sprzedaży.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama