Reklama

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Obostrzenia dla gospodarki wracają, ale nawet w czasie gdy były luźne, to nie wszyscy klienci wrócili do sklepów i galerii handlowych. Potwierdzają to wyniki CCC za trzeci kwartał. Czy grupie opłacałoby się zamknąć wszystkie sklepy stacjonarne? Wyniki sprzedaży online mogą nasuwać takie wnioski - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 29.10.2020 08:35 Publikacja: 29.10.2020 08:27

CCC planuje zamykanie sklepów. Połowa przychodów z internetu

Foto: materiały prasowe

Przychody e-commerce grupy CCC wzrosły dla okresu od stycznia do września o aż 64 proc. rok do roku do 1,61 mld zł - podała spółka w raporcie za trzeci kwartał 2020. Stanowiło to 45 proc. łącznej sprzedaży grupy. W samym trzecim kwartale na fali przywracania ruchu w sklepach stacjonarnych udział ten nieco spadł, ale 39 proc. to i tak wysoki wynik.

Sprzedaż w internecie dała przy tym w bieżącym roku aż 44,1 proc. zysku brutto ze sprzedaży.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
USA i Japonia zawarły umowę w sprawie metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama