Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.08.2018 16:35 Publikacja: 01.08.2018 16:24
Foto: Lidl Polska
Lild poszukuje gwiazd do swojej kolejnej reklamy w ramach kampanii marketingowej pod tytułem „Więcej na radość z życia”, którą rozpoczął w maju tego roku. Nie szuka ich jednak wśród celebrytów, ale wśród zwykłych ludzi, robiących na co dzień zakupy w sieci handlowej. Chodzi o pokazanie drobnych przyjemności, jakie może na przykład sprawić klientom zakup ich ulubionych produktów w sklepie. To duża odmiana względem poprzednich kampanii marketingowych Lidla, w których występowały m. in. takie sławne postacie, jak dziennikarka Dorota Wellman czy kucharz i prezenter telewizyjny Pascal Brodnicki.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas