Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.07.2017 10:29 Publikacja: 10.07.2017 10:02
Foto: Bloomberg
Niemiecka sieć dyskontów przyspiesza z realizacją swoich ambitnych planów rozwojowych w Wielkiej Brytanii. Już teraz Lidl posiada tam 670 sklepów, z czego 35 zostało otwarte w ubiegłym roku. To jednak nie wystarczy tak dużemu graczowi na rynku, który zmaga się z coraz agresywniejszą konkurencją m. in. ze strony Tesco i Aldi. Wcześniej Lidl podawał, że jego dalekosiężnym celem jest zwiększenie liczby jego sklepów w Wielkiej Brytanii aż do 1,5 tys. i do tych planów podchodzi coraz bardziej na poważnie. Jak podała dzisiaj sieć, przez najbliższe dwa lata będzie otwierać tam rocznie ok. 50-60 supermarketów. Jest to część większej inwestycji, która pochłonie łącznie 1,5 mld funtów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas