Młode marki powalczą o promocję za 400 tys. zł

Już po raz szósty dynamiczne polskie marki będą mogły się pochwalić swoim sukcesem. Na najlepszą czeka cenna kampania reklamowa.

Aktualizacja: 18.12.2016 19:59 Publikacja: 18.12.2016 19:22

Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygry

Marka Zagrodowy – firmująca tradycyjnie hodowane kurczaki z Podlasia potwierdziła swój sukces, wygrywając konkurs „Rzeczpospolitej” w 2015 r.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Zagrodowy, „Wiedźmin", Fibaro – to laureaci trzech ostatnich edycji unikalnego konkursu Młoda Marka Sukcesu, w którym „Rzeczpospolita" promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Uczestnicy konkursu, który jest organizowany już po raz szósty, mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczną nagrodę. Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla firm-właścicieli młodych marek. Chętni do udziału w konkursie powinni przesłać zgłoszenie do 9 stycznia 2017 roku.

Owoce z siedmiu lat

Do udziału w konkursie redakcja „Rzeczpospolitej" zaprasza marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez 6 miesięcy 2016 – dla marek debiutujących po 1 stycznia 2015 r.).

Osiągnięcia dotychczasowych laureatów dowodzą, że dla ambitnych marek, które mają pomysł na rozwój, zwycięstwo w naszym konkursie jest dobrym punktem wyjścia do dalszych sukcesów. Swoją pozycję na rynku umacnia Młoda Marka Sukcesu 2015 – Zagrodowy, która promuje się hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody". – Silna marka wymaga pasji, cierpliwości, uwagi, wysiłku, poświęcenia i empatii – podkreśla Krzysztof Terlikowski, prezes firmy Sedar, producenta Kurczaka Zagrodowego.

„Wiedźmin" – zdobywca tytułu Młoda Marka Sukcesu w 2014 r. – od dwóch lat bije kolejne rekordy sprzedaży. Wydana w ubiegłym roku gra „Wiedźmin 3" okazała się hitem w kraju i na świecie, gdzie robi karierę pod angielską nazwą „The Witcher". Światowe rynki podbija też zwycięzca konkursu w 2013 r. – marka Fibaro, która firmuje zaawansowane technologicznie systemy automatyki do budynków.

Polskość doceniana

Jak podkreślają eksperci ds. marketingu, młodym polskim markom sprzyja w ostatnich latach nastawienie krajowych konsumentów, którzy mają już za sobą etap bezkrytycznego zachwytu produktami i markami z Zachodu. Według badania Open Research z wiosny br. niemal dwie trzecie Polaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu produktu czy usługi. Również badania Ceneo oraz ARC Rynek i Opinia dowodzą, że większość Polaków to zwolennicy rodzimych produktów i marek. Niemal trzy czwarte internautów twierdzi, iż stara się kupować polskie produkty, by wspierać krajową gospodarkę.

Więcej informacji i formularz konkursu: http://www.rp.pl/markasukcesu

Zagrodowy, „Wiedźmin", Fibaro – to laureaci trzech ostatnich edycji unikalnego konkursu Młoda Marka Sukcesu, w którym „Rzeczpospolita" promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Uczestnicy konkursu, który jest organizowany już po raz szósty, mają nie tylko okazję pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też zawalczyć o cenną i bardzo praktyczną nagrodę. Jest nią kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla firm-właścicieli młodych marek. Chętni do udziału w konkursie powinni przesłać zgłoszenie do 9 stycznia 2017 roku.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Ozempic może ograniczyć picie alkoholu i palenie papierosów
Biznes
KGHM rozczarował. Mniej produkuje i sprzedaje
Biznes
Majówka 2024 z zaciśniętym pasem. Większość Polaków zostanie w domu
Materiał partnera
Raport ZUS: stabilna sytuacja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
Biznes
ZUS: 13. emerytury trafiły już do ponad 6 mln osób