Reklama

Paczkomaty i punkty odbioru zamiast kurierów

Polacy coraz częściej wolą przesyłkę odebrać samodzielnie w Żabce, na stacji Orlenu czy w automacie. Popyt na takie usługi w listopadzie urośnie o 100 proc. – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 27.11.2018 06:17 Publikacja: 26.11.2018 20:00

Paczkomaty i punkty odbioru zamiast kurierów

Foto: Adobe Stock

Można mówić już o boomie. Trend samodzielnego odbioru zakupów robionych w internecie rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie. Co ciekawe, korzystają na nim nie tylko InPost i jego sieć paczkomatów, od lat królujące w tym segmencie rynku, ale również inne firmy kurierskie, które stawiają na budowę sieci punktów odbioru paczek.

Poczta Polska (PP) to pod tym względem absolutny lider: ma ich już 10,8 tys. (placówki własne, partnerskie sklepy Żabka i Freshmarket, stacje Orlenu). A wkrótce przybędą im kolejne lokalizacje. Chodzi o 3,5 tys. ajentów pocztowych – ustaliła „Rzeczpospolita".

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama