Aktualizacja: 27.11.2018 06:17 Publikacja: 26.11.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Można mówić już o boomie. Trend samodzielnego odbioru zakupów robionych w internecie rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie. Co ciekawe, korzystają na nim nie tylko InPost i jego sieć paczkomatów, od lat królujące w tym segmencie rynku, ale również inne firmy kurierskie, które stawiają na budowę sieci punktów odbioru paczek.
Poczta Polska (PP) to pod tym względem absolutny lider: ma ich już 10,8 tys. (placówki własne, partnerskie sklepy Żabka i Freshmarket, stacje Orlenu). A wkrótce przybędą im kolejne lokalizacje. Chodzi o 3,5 tys. ajentów pocztowych – ustaliła „Rzeczpospolita".
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas