To początek przyszłości. Technologie VR i AR wkraczają do polskiego biznesu

Nieruchomości i medycyna. Gry i rozrywka, a w szczególności przemysł filmowy. Szkolenia pracowników i kampanie marketingowe. Technologie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości są coraz śmielej wykorzystywane przez biznes. Pierwszy, kompleksowy raport Rzeczpospolitej mówiący o wpływie VR i AR na polską gospodarkę oraz pokazujący trendy na przyszłość już wiosną przyszłego roku. Tak jak i druga edycja VR & AR Tech Summit w Gremi Parku.

Aktualizacja: 25.10.2017 15:31 Publikacja: 25.10.2017 15:00

To początek przyszłości. Technologie VR i AR wkraczają do polskiego biznesu

Foto: materiały prasowe

W pierwszej konferencji, która odbyła się 24 października wzięło udział ponad 30 mówców.

 

Prezentowali zastosowania technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w różnych sferach życia. Ale kreślili także wizje przyszłości w ramach głównych ścieżek tematycznych: rozrywka, medycyna i start-up.

Jak jest i jak będzie? Poniżej wybrane prezentacje, przedstawione w trakcie VR & AR Tech Summit w Gremi Parku.

Grzegorz Hajdarowicz

„Po co nam w Polsce wirtualna rzeczywistość?"

Link do prezentacji

Kee Saik Meng, Tech Executive & Founding Partner Havson Group

„VR Next Wave"

Link do prezentacji

Artur Kurasiński, bloger technologiczny

„VR, AR i MR – czym się różnią, co mają wspólnego i dlaczego warto znać te technologie?"

Link do prezentacji

dr hab. inż. Andrzej Grabowski, Kierownik Pracowni Technik Rzeczywistości Wirtualnej, Państwowy Instytut Badawczy

„Wykorzystanie technik rzeczywistości wirtualnej w celach badawczych i szkoleniowych".

Link do prezentacji

Michał Litworowski, Nano Games i dr Paweł Strojny, Uniwersytet Jagielloński

„Jak nauka wykorzystuje technologię VR? Symulator katastrof zbiorowych – o wdrożeniu projektu badawczego"

Link do prezentacji

Adam Jurgilewicz, Międzynarodowe Stowarzyszenie Wirtualnej i Rozbudowanej Rzeczywistości w Medycynie

„Technologia na receptę, czyli wirtualna i rozszerzona rzeczywistość w medycynie i farmacji".

Link do prezentacji

Paweł Soluch, Neuro Device Group

„VR i medycyna – specyficzne potrzeby, konkretne rozwiązania".

W pierwszej konferencji, która odbyła się 24 października wzięło udział ponad 30 mówców.

Prezentowali zastosowania technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w różnych sferach życia. Ale kreślili także wizje przyszłości w ramach głównych ścieżek tematycznych: rozrywka, medycyna i start-up.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
Raport ZUS: stabilna sytuacja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biznes
ZUS: 13. emerytury trafiły już do ponad 6 mln osób
Materiał partnera
Silna grupa z dużymi możliwościami
Biznes
Premier Australii o Elonie Musku: Arogancki miliarder, który myśli, że jest ponad prawem
Biznes
Deloitte obserwuje dużą niepewność w branży chemicznej