Reklama
Rozwiń
Reklama

Lego ma powodzenie w czasie pandemii. Sprzedaż wystrzeliła

Producent słynnych klocków korzysta na tym, że siedzimy w domach.

Aktualizacja: 10.03.2021 14:02 Publikacja: 10.03.2021 13:54

Lego ma powodzenie w czasie pandemii. Sprzedaż wystrzeliła

Foto: AFP

Duński producent słynnych klocków poinformował w środę o swoich wynikach za 2020 rok. Okazuje się, że pandemia nie była złym czasem dla Lego. Sprzedaż konsumencka skoczyła w zeszłym roku o 21 procent.

- To naprawdę wynik ogromnego wysiłku całej organizacji, a zwłaszcza wszystkich rzeczy, z którymi musieliśmy sobie radzić przez cały rok – stwierdził w rozmowie z CNBC prezes Lego Niels Christiansen.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama