Reklama

Imprezy i konferencje przeniosły się do sieci

Na razie tylko niespełna 5 proc. firm eventowych, czyli specjalizujących się w organizacji imprez, zamknęło lub zawiesiło w czasie pandemii swoją działalność. Pozostałe stawiają na przeczekanie albo na rozwój w sieci.

Aktualizacja: 26.10.2020 11:10 Publikacja: 26.10.2020 10:48

Imprezy i konferencje przeniosły się do sieci

Foto: AdobeStock

Prawie dziewięciokrotnie wzrosła w czasie pandemii liczba eventów, w tym konferencji organizowanych online lub w modelu hybrydowym (gdy można w nich uczestniczyć bezpośrednio albo przez internet) - wynika z danych firmy ClickMeeting, która rozwija e-platformę do wideokonferencji i webinarów.

Według danych firmy, na dostarczanej przez nią platformie, w tym roku odbyło się w Polsce o 787 proc. więcej dużych wydarzeń niż w 2019 r. Na świecie ten wzrost wyniósł 186 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama