Aktualizacja: 16.04.2020 19:46 Publikacja: 16.04.2020 19:40
Foto: Bloomberg
Francuski koncern LVMH, właściciel takich luksusowych marek jak Louis Vuitton, Christian Dior i Givenchy, opublikował słabe wyniki za pierwszy kwartał tego roku (od stycznia do marca). Sprzedaż skurczyła się o 17 proc. w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku i wyniosła 11,48 mld dol. Grupa LVMH przewidywała już w marcu, że sprzedaż w pierwszym kwartale może spaść od 10 do 20 proc., ziściły się więc bardziej pesymistyczne prognozy - donosi agencja Reutera.
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas