Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Kazimierz Stańczak: Millenialsi mają dobre serce

Pieniądze dla Millenialsów nie są najważniejsze. Przy wyborze zawodu znacznie ważniejsze jest dla nich samospełnienie. Chcą robić coś, w co wierzą – mówi Kazimierz Stańczak z firmy doradczej Bain&Company.

Aktualizacja: 29.08.2016 15:11 Publikacja: 29.08.2016 14:45

#RZECZoBIZNESIE: Kazimierz Stańczak: Millenialsi mają dobre serce

Foto: Rzeczpospolita

Millenialsi to pokolenie osób urodzonych pomiędzy 1981 a 1997 r. Składa się na nich obecnie aż 9 mln Polaków, którzy stanowią blisko połowę osób w wieku produkcyjnym. Nie trudno zauważyć, że między nimi a tzw. pokoleniem X znajduje się przepaść. W odróżnieniu od swoich rodziców, wychowali się oni niemal całkowicie w świecie cyfrowym i nie wyobrażają sobie życia bez telefonu komórkowego czy internetu. Jak trafić do młodych ludzi i w pełni wykorzystać ich potencjał na rynku pracy?

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Google stawia na własne chipy AI. Nvidia pod presją
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Patronat Rzeczpospolitej
W Warszawie odbyło się XVIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Biznes
Rosyjski zapasik na czarną godzinę. Walka o miliardy dolarów zakopane w raju
Patronat Rzeczpospolitej
Polska w programie Horyzont Europa: czas na zmiany
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Polskie e-sklepy zarabiają na Ukrainie, aktywa Rosji i spór o cła UE-USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama