Reklama

Konsument dostał zwrot pieniędzy za pomyłkową rezerwację lotu

Czeski konsument próbował zarezerwować lot na trasie Praga-Hamburg poprzez popularną, polską platformę pośrednicząca w sprzedaży biletów lotniczych.

Aktualizacja: 25.05.2018 16:15 Publikacja: 25.05.2018 14:44

Konsument dostał zwrot pieniędzy za pomyłkową rezerwację lotu

Foto: Adobe Stock

Otrzymał informację, że z uwagi na problem z dokonaniem płatności, rezerwacja zakończyła się niepowodzeniem. Konsument próbował kontaktować się z firmą telefonicznie w celu wyjaśnienia problemu, jednak bezskutecznie. Potrzebował biletu na następny dzień, w związku z tym, skorzystał z innej platformy. Na lotnisku został poinformowany, że posiada dwie rezerwacje.

Postanowił skorzystać z drugiego biletu, zakupionego bez problemu. Po niedługim czasie konsument otrzymał fakturę od przedsiębiorcy prowadzącego stronę, na której nie udało mu się dokonać rezerwacji, a jego karta została obciążona kwotą 1966,45 CZK (323,48 PLN). Złożył więc pisemną reklamację, żądając zwrotu poniesionych kosztów, która została odrzucona. Polski przedsiębiorca stwierdził, że na ich stronie nie mogło dojść do błędu, a pasażer na lotnisku wykorzystał zakupiony bilet.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
„Lewaków i morderców nienarodzonych nie zatrudniamy”. Sąd o dyskryminacji przy rekrutacji
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo w Polsce
Kiedy można zmienić kategorię wojskową? Oto jak wygląda procedura
Prawo w Polsce
Czy za radio w aucie trzeba płacić abonament RTV? Prawo mówi jasno
Konsumenci
Przełomowe orzeczenie SN w sprawie frankowiczów. Wyrok TSUE nie zmieni rozliczeń z bankami
Reklama
Reklama