Reklama

Zuzanna Dąbrowska: Andrzej Duda w dwóch osobach

Otoczenie prezydenta może się zacząć obawiać, że dotknie go to, co Bronisława Komorowskiego: zderzenie z „niepełnosprawną zakonnicą w ciąży".

Aktualizacja: 21.02.2020 06:03 Publikacja: 19.02.2020 21:00

Według wewnętrznych sondaży PiS poparcie dla Andrzeja Dudy oscyluje w granicach 44–45 proc.

Według wewnętrznych sondaży PiS poparcie dla Andrzeja Dudy oscyluje w granicach 44–45 proc.

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Pomysł jest prosty: na plan pierwszy wystawia się ludzi ze sztabu prezydenta walczącego o reelekcję, którzy chętnie odpowiadają na pytania o trasę dudabusa, a na wszelkie inne nie odpowiadają, bo to „nie dotyczy Andrzeja Dudy jako kandydata, tylko jako prezydenta" – jak oświadczył rzecznik sztabu Adam Bielan. Zważywszy że w sztabie nie ma przedstawicieli ziobrystów – nie ma też kogo zapytać o sprawy sądownictwa. Na próżno też spodziewać się odpowiedzi w sprawie weta dotyczącego pomysłu przekazania TVP 2 miliardów złotych. Kandydat nie ma z tym nic wspólnego, bo to sprawa prezydenta.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Niezdolność przełamania impasu
Publicystyka
Dominik Mierzejewski: Po co Xi Jinpingowi potrzebny Donald Trump
Publicystyka
Stanisław Jędrzejewski: Media publiczne potrzebują nowego ładu
Publicystyka
Bogusław Chrabota: Projekt ustawy o mediach publicznych na gruzach systemu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Publicystyka
Marek Cichocki: Czy Niemcom w ogóle można ufać?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama