Reklama
Rozwiń
Reklama

Adwokacka misja na Woodstocku

Rozmowa z adwokat Martą Tomkiewicz, współorganizatorką akcji „Adwokaci na Woodstocku"

Aktualizacja: 07.08.2017 16:54 Publikacja: 07.08.2017 15:15

Marta Tomkiewicz

Marta Tomkiewicz

Foto: materiały prasowe

Podczas festiwalu Woodstock ponad dwudziestu adwokatów prowadziło akcję edukacyjną dla młodzieży. Jakie było zainteresowanie? W końcu przyjechali bawić się i słuchać muzyki, a nie po wiedzę o paragrafach.

Woodstock tym się różni od innych festiwali, że ma bogaty program edukacyjny, w formie tzw. Akademii Sztuk Przepięknych. Wraz z pomysłodawczynią i inicjatorką naszej akcji, adw. Karoliną Kuszlewicz doszłyśmy do wniosku, że skoro adwokat ma służyć ludziom, także młodym, to powinniśmy być tam gdzie i oni. Zainteresowanie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania. W warsztatach dotyczących praw osób zatrzymanych, praw zwierząt i praw uchodźców wzięło udział łącznie kilkuset ludzi.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama