Reklama

GIODO: VIII edycja konkursu na esej dla studentów

Czy X sp. z o.o. prawidłowo zbiera zgody od studenta korzystającego z portalu internetowego do wymiany notatek pomiędzy studentami i czy zgody te będą ważne na podstawie przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)?

Aktualizacja: 19.03.2018 13:49 Publikacja: 19.03.2018 13:22

GIODO: VIII edycja konkursu na esej dla studentów

Foto: GIODO

Na te pytania mają za zadanie odpowiedzieć studenci - uczestnicy konkursu na esej, który już po raz 8. organizuje Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Partnerem merytorycznym konkursu jest Kobylańska & Lewoszewski Kancelaria Prawna sp. j.

W konkursie mogą uczestniczyć studenci prawa i administracji III – V roku studiów jednolitych i I-III roku studiów drugiego stopnia, a celem inicjatywy jest przybliżenie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych oraz zwrócenie uwagi na uprawnienia wynikające z przepisów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama