W 16. edycji rankingu firm doradztwa podatkowego już po raz piąty wybraliśmy najlepsze strony internetowe.

Ogólne założenia metodologii nie zmieniły się w porównaniu z poprzednim rokiem. Sprawdzaliśmy strony internetowe m.in. pod kątem jakże istotnej obecnie poprawności wersji mobilnej serwisów. 55 stron internetowych oceniała kapituła w składzie: Joanna Parafianowicz, adwokat, redaktor portalu pokojadwokacki.pl, dr Grzegorz Furgał, specjalista ds. marketingu usług prawnych, i Michał Błazik, szef działu prawo online „Rz”.

Czytaj więcej

Wybraliśmy najlepszych ekspertów i firmy doradztwa

Do zdobycia było maksymalnie 45 punktów. Ocenialiśmy: wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, przestawianie zespołu, architekturę informacji i szybkość działania, wsparcie SEO, szatę graficzną, komunikację marketingową. Pod uwagę brane były też animacje, zdjęcia, ułatwienia w dostępie do treści, bezpieczeństwo, wszystko, co umożliwia zdalną obsługę klienta i sekcja z pomocą dla Ukrainy.

Członkowie kapituły nie mieli wątpliwości, że ważny jest pomysł. Ale to nie wszystko. Liczy się szybkość i dobre treści marketingowe.

Rzeczpospolita

Joanna Parafianowicz, adwokat redaktor portalu pokojadwokacki.pl

Co roku stawiamy na spójny przekaz merytoryczny idący w parze z estetyką, która nie krzywdzi oczu. Osiągnięcie wysokiej punktacji jest moż-liwe. Wyniki rankingu zdają się przy tym potwierdzić jedno- nie w powielaniu, lecz we własnym pomyśle siła, nie w konstrukcji tak samo po-prawnej jak wszystkie, lecz w tej, która wyróżnia nas pośród innych.

Grzegorz Furgał, specjalista ds. marketingu usług prawnych

Autopromocja
Wyjątkowa okazja

Roczny dostęp do treści rp.pl za pół ceny

KUP TERAZ

Najwyżej oceniane przez nas strony internetowe reprezentują naprawdę światowy poziom. Jasno przedstawione najważniejsze informacje, przemyślana struktura i oryginalne pomysły wyróżniające je na tle konkurencji to niewątpliwe atuty. Dziś strona internetowa to nie tylko wizytówka kancelarii, ale sposób na wypozycjonowanie się w najważniejszych wyszukiwarkach. Atrakcyjna grafika, dostosowanie strony pod kątem SEO, ale też zoptymalizowanie strony do urządzeń mobilnych i jej szybkość to „must have”. Ale najważniejsza jest odwaga w zaakceptowaniu innego pomysłu na stronę niż konkurencja.