Dla przedsiębiorców czas to pieniądz, ale tylko niektóre banki o tym wiedzą

Banki walczą o klientów biznesowych na różnych polach. Jednym z nich jest obsługa.

Publikacja: 06.03.2019 11:44

Dobrze obsłużony przedsiębiorca prędzej zdecyduje się związać z daną instytucją finansową czy skorzystać z jej kolejnego produktu. W których bankach ta obsługa klienta firmowego wygląda najlepiej? Jak wynika z badania Instytucja Roku 2018, bankami tymi są Alior Bank, PKO Bank Polski, Bank Pekao, ING Bank Śląski i Santander Bank Polska.

„Jakość zaczyna się już od pierwszego kontaktu klienta z bankiem, czy to przez infolinię, czat, wideo, e-mail, czy podczas wizyty w placówce. Każda forma kontaktu z klientem jest tak samo ważna. Kluczowa jest umiejętność dostosowania oferty do potrzeb przedsiębiorcy. Klient powinien wyjść z banku dokładnie z tym, po co przyszedł. Z badania wynika, że nie jest to wcale takie proste, a presja na sprzedaż konkretnego produktu jest często spotykana. Zawsze długofalowo przynosi ona odwrotne efekty biznesowe i psuje już zbudowane relacje z klientem” – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl dr Sebastian Łukaszewski z Mojebankowanie.pl.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Wydarzenia
100 sztafet w Biegu po Nowe Życie ponownie dla donacji i transplantacji! 25. edycja pod patronatem honorowym Ministra Zdrowia Izabeli Leszczyny.
Wydarzenia
Marzyłem, aby nie przegrać
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
4 letnie festiwale dla fanów elektro i rapu - musisz tam być!