Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2020 21:55 Publikacja: 07.07.2020 21:00
Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek
To była słaba kampania, szczególnie w swojej drugiej fazie, tej czerwcowej. Momentami bardzo agresywna, całkowicie pozbawiona finezji i klasy, grająca chwilami na najprymitywniejszych emocjach. Można oczywiście uznać, że każda taka jest, ale jednak nie w tym samym stopniu. Apetyty mogła szczególnie rozbudzić ubiegłoroczna kampania przed wyborami parlamentarnymi, w której pierwszy raz od dawna z w miarę czytelnymi ofertami występowały ugrupowania reprezentujące większość wyborców. W porównaniu z wieloma wcześniejszymi ta zeszłoroczna kampania naprawdę nie była zła.
O czym dzisiaj rozmawialiśmy? Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych fragmentów programu #RZECZo...
Wyobraź sobie ogród, który nie tylko wygląda pięknie, ale też staje się Twoją prywatną oazą spokoju. Miejsce, w...
Prezydentura Trumpa w czasie wojny w Ukrainie to dla Unii Europejskiej równanie z dwoma niewiadomymi. Pierwszy k...
Komentuje Tomasz Krzyżak z działu krajowego „Rzeczpospolitej”.
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Serwis GoWork.pl to coś więcej niż tylko portal z ofertami pracy. Strona oferuje bowiem dużo szerszy zakres funk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas