PILNE. Sondażowe wyniki wyborów: Andrzej Duda o włos przed Rafałem Trzaskowskim? Wynik nie jest pewny

O 21 zakończyło się głosowanie w II turze wyborów prezydenckich. Według drugiego badania late poll przeprowadzonego przez IPSOS II turę wyborów wygrał Andrzej Duda uzyskując 51 proc. głosów. Na Rafała Trzaskowskiego zagłosowało 49 proc.

Aktualizacja: 13.07.2020 06:03 Publikacja: 12.07.2020 20:04

PILNE. Sondażowe wyniki wyborów: Andrzej Duda o włos przed Rafałem Trzaskowskim? Wynik nie jest pewny

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński, Jakub Czermiński

Badanie late late poll wskazywało, że frekwencja w wyborach wyniosła 67,9.

Średnia dokładność badania late late poll wynosi poniżej jednego punktu procentowego.

I turę wyborów prezydenckich, która odbyła się 28 czerwca, wygrał Andrzej Duda uzyskując 43,5 proc. głosów. Rafał Trzaskowski uzyskał wówczas 30,46 proc. W liczbach bezwzględnych na obecnego prezydenta zagłosowało wtedy 8450513 osób, na prezydenta Warszawy - 5917340.

W I turze, która odbyła się 28 czerwca, startowało 11 kandydatów. Byli to (w alfabetycznej kolejności): Robert Biedroń, Krzysztof Bosak, Andrzej Duda, Szymon Hołownia, Marek Jakubiak, Władysław Kosiniak-Kamysz, Mirosław Piotrowski, Paweł Tanajno, Rafał Trzaskowski, Waldemar Witkowski i Stanisław Żółtek. Do II tury weszli prezydent Andrzej Duda i Rafał Trzaskowski.

Frekwencja w I turze wyborów wyniosła 64,51 proc.

Badanie late late poll wskazywało, że frekwencja w wyborach wyniosła 67,9.

Średnia dokładność badania late late poll wynosi poniżej jednego punktu procentowego.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał Promocyjny
4 letnie festiwale dla fanów elektro i rapu - musisz tam być!
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Wydarzenia
Nie mogłem uwierzyć w to, co widzę
Wydarzenia
Polscy eksporterzy podbijają kolejne rynki. Przedsiębiorco, skorzystaj ze wsparcia w ekspansji zagranicznej!
Materiał Promocyjny
Jakie możliwości rozwoju ma Twój biznes za granicą? Poznaj krajowe programy, które wspierają rodzime marki