Reklama

Sprawa zabójstwa Olewnika: Prawda musi wyjść na jaw

Mija 17 lat, od porwania Krzysztofa Olewnika, syna biznesmena z branży mięsnej, który później został bestialsko zamordowany. Sprawą zajmowało się kilka ekip śledczych, ale dotąd nie udało im się w pełni wyjaśnić tej okrutnej zbrodni. Ale jest nadzieja: nowych tropów szukają teraz specjaliści od najtrudniejszych kryminalnych zagadek.

Publikacja: 26.10.2018 19:04

Ojciec i siostra zamordowanego Krzysztofa Olewnika

Ojciec i siostra zamordowanego Krzysztofa Olewnika

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Obszerne tomy akt sprawy analizuje - w poszukiwaniu nowych tropów - prokurator z Małopolskiego Wydziału ds. Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Prokuratury Krajowej w Krakowie, wspomagany przez krakowskie Archiwum X. Rodzina zamordowanego Krzysztofa nie traci nadziei, że pozna pełną prawdę o brutalnym zabójstwie.

- Głęboko wierzymy w to, że kiedyś ta sprawa będzie w końcu wyjaśniona. I że że wszyscy zamieszani w zabójstwo mojego syna zostaną wykryci i ukarani - mówi "Rzeczpospolitej" Włodzimierz Olejnik, biznesmen, ojciec zamordowanego Krzysztofa. I podkreśla: - Wiążemy wielkie nadzieje z tym, że śledztwo przejęli nowi prokuratorzy i policjanci, którzy mają doświadczenie w badaniu spraw z tak długą historią - zaznacza.  

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama