Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.06.2016 17:23 Publikacja: 07.06.2016 17:23
Foto: Flickr
Tak wynika z badania opinii kierowców, które przeprowadził IBRiS na zlecenie Bacca 49 proc. respondentów chciałby kontaktować z towarzystwem ubezpieczeniowym za pośrednictwem agenta. Na drugim miejscu przy 28 proc. znalazła się infolinia. Z drogi on-line skorzystałoby łącznie 20 proc. ankietowanych, a spośród nich najwięcej z poczty elektronicznej.
Zdaniem Cezarego Świerszcza, prezesa Bacca, agent ubezpieczeniowy jest darzony dużym zaufaniem przez klientów, a wszelkie problemy lub wątpliwości związane z polisą najpierw są konsultowane właśnie z nim.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koniec papierowych formalności po kolizji drogowej dla użytkowników aplikacji mObywatel. Od 1 września dzięki mS...
W pierwszej połowie 2025 r. Grupa PZU wypracowała zysk netto wyższy o ponad 32 proc. niż rok wcześniej. Wynik z...
Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek LUX MED oraz LUX MED Investment jednogłośnie zezwoliła na wykonywanie dzi...
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas