Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2016 17:23 Publikacja: 07.06.2016 17:23
Foto: Flickr
Tak wynika z badania opinii kierowców, które przeprowadził IBRiS na zlecenie Bacca 49 proc. respondentów chciałby kontaktować z towarzystwem ubezpieczeniowym za pośrednictwem agenta. Na drugim miejscu przy 28 proc. znalazła się infolinia. Z drogi on-line skorzystałoby łącznie 20 proc. ankietowanych, a spośród nich najwięcej z poczty elektronicznej.
Zdaniem Cezarego Świerszcza, prezesa Bacca, agent ubezpieczeniowy jest darzony dużym zaufaniem przez klientów, a wszelkie problemy lub wątpliwości związane z polisą najpierw są konsultowane właśnie z nim.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła w środę zgodę na powołanie Andrzeja Klesyka na stanowisko prezesa PZU. Do t...
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU odrzuciło w środę zgłoszoną przez ministra aktywów państwowych uchwałę w sprawi...
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas