MasterCard promuje MasterPass

MasterCard chce promować płacenie kartami za zakupy w internecie.

Publikacja: 19.02.2015 11:47

MasterCard promuje MasterPass

Foto: Bloomberg

Polacy wyjątkowo rzadko korzystają z kart podczas zakupów w sieci. Jedynie 7 proc. transakcji opłacanych jest w ten sposób. Wciąż około połowy e-sklepów wśród dostępnych form płatności oferuje jedynie gotówkę bądź klasyczny przelew.

Chce zmienić to firma MasterCard, która w tym roku przeznacza 4 mln zł na promowanie wśród sklepów platformy MasterPass. Od każdej transakcji opłaconej w ten sposób sklep dostanie 0,6 proc. jej wartości w formie zwrotu. Transakcje będą rozliczane w systemie kwartalnym, do 10 proc. mogą sobie potrącić agenci rozliczeniowi z tytułu swoich kosztów (to np. monitorowanie, czy zakupiony towar nie został ostatecznie zwrócony do sklepu).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę