Reklama
Rozwiń
Reklama

MasterCard promuje MasterPass

MasterCard chce promować płacenie kartami za zakupy w internecie.

Publikacja: 19.02.2015 11:47

MasterCard promuje MasterPass

Foto: Bloomberg

Polacy wyjątkowo rzadko korzystają z kart podczas zakupów w sieci. Jedynie 7 proc. transakcji opłacanych jest w ten sposób. Wciąż około połowy e-sklepów wśród dostępnych form płatności oferuje jedynie gotówkę bądź klasyczny przelew.

Chce zmienić to firma MasterCard, która w tym roku przeznacza 4 mln zł na promowanie wśród sklepów platformy MasterPass. Od każdej transakcji opłaconej w ten sposób sklep dostanie 0,6 proc. jej wartości w formie zwrotu. Transakcje będą rozliczane w systemie kwartalnym, do 10 proc. mogą sobie potrącić agenci rozliczeniowi z tytułu swoich kosztów (to np. monitorowanie, czy zakupiony towar nie został ostatecznie zwrócony do sklepu).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama