Reklama
Rozwiń
Reklama

MasterCard promuje MasterPass

MasterCard chce promować płacenie kartami za zakupy w internecie.

Publikacja: 19.02.2015 11:47

MasterCard promuje MasterPass

Foto: Bloomberg

Polacy wyjątkowo rzadko korzystają z kart podczas zakupów w sieci. Jedynie 7 proc. transakcji opłacanych jest w ten sposób. Wciąż około połowy e-sklepów wśród dostępnych form płatności oferuje jedynie gotówkę bądź klasyczny przelew.

Chce zmienić to firma MasterCard, która w tym roku przeznacza 4 mln zł na promowanie wśród sklepów platformy MasterPass. Od każdej transakcji opłaconej w ten sposób sklep dostanie 0,6 proc. jej wartości w formie zwrotu. Transakcje będą rozliczane w systemie kwartalnym, do 10 proc. mogą sobie potrącić agenci rozliczeniowi z tytułu swoich kosztów (to np. monitorowanie, czy zakupiony towar nie został ostatecznie zwrócony do sklepu).

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Dobre wyniki grupy PZU. Zysk w górę o ponad 40 proc.
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU. Zysk netto w górę o prawie 43 proc.
Ubezpieczenia
Dronowe ubezpieczenia OC są już obowiązkowe. Za lot bez polisy grozi surowa kara
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama