Reklama

MasterCard promuje MasterPass

MasterCard chce promować płacenie kartami za zakupy w internecie.

Publikacja: 19.02.2015 11:47

MasterCard promuje MasterPass

Foto: Bloomberg

Polacy wyjątkowo rzadko korzystają z kart podczas zakupów w sieci. Jedynie 7 proc. transakcji opłacanych jest w ten sposób. Wciąż około połowy e-sklepów wśród dostępnych form płatności oferuje jedynie gotówkę bądź klasyczny przelew.

Chce zmienić to firma MasterCard, która w tym roku przeznacza 4 mln zł na promowanie wśród sklepów platformy MasterPass. Od każdej transakcji opłaconej w ten sposób sklep dostanie 0,6 proc. jej wartości w formie zwrotu. Transakcje będą rozliczane w systemie kwartalnym, do 10 proc. mogą sobie potrącić agenci rozliczeniowi z tytułu swoich kosztów (to np. monitorowanie, czy zakupiony towar nie został ostatecznie zwrócony do sklepu).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama