Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.07.2018 08:38 Publikacja: 20.07.2018 08:38
Foto: Bloomberg
Koncern z Chicago otrzymał potwierdzone (zadatkowane) i wstępne zamówienia na 528 samolotów (teoretycznie na 673, ale 145 miał już wcześniej zarejestrowane w swym portfelu), natomiast Airbus uzyskał na 431 maszyn albo na 371, jeśli odliczyć zamówienia niedawno przejętych od Bombardiera na CSeries/A220. Kanadyjczycy skorzystali na tym sojuszu bo sprzedali pewnej linii z USA 60 A220-300 za 5,5 mld dolarów. Przed salonem amerykańska JetBlue zamówiła 60 takich samych.
Czwartego dnia anonimowy klient zamówił u Boeinga 100 B737 MAX o wartości 11,7 mld dolarów, dwa inne „anonimy" kupiły 15 B787-9 za 4,2 mld; jeden jest premierowym klientem, drugi zwiększa swą flotę. A amerykańska Hawaiian Airlines zdecydowała się w końcu na 10 B787-9 za 2,82 mld dolarów i wybrała opcję na 10 następnych, rezygnując z A330neo.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas