Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.07.2018 08:38 Publikacja: 20.07.2018 08:38
Foto: Bloomberg
Koncern z Chicago otrzymał potwierdzone (zadatkowane) i wstępne zamówienia na 528 samolotów (teoretycznie na 673, ale 145 miał już wcześniej zarejestrowane w swym portfelu), natomiast Airbus uzyskał na 431 maszyn albo na 371, jeśli odliczyć zamówienia niedawno przejętych od Bombardiera na CSeries/A220. Kanadyjczycy skorzystali na tym sojuszu bo sprzedali pewnej linii z USA 60 A220-300 za 5,5 mld dolarów. Przed salonem amerykańska JetBlue zamówiła 60 takich samych.
Czwartego dnia anonimowy klient zamówił u Boeinga 100 B737 MAX o wartości 11,7 mld dolarów, dwa inne „anonimy" kupiły 15 B787-9 za 4,2 mld; jeden jest premierowym klientem, drugi zwiększa swą flotę. A amerykańska Hawaiian Airlines zdecydowała się w końcu na 10 B787-9 za 2,82 mld dolarów i wybrała opcję na 10 następnych, rezygnując z A330neo.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Władimir Putin bardzo chciał, żeby kolejne spotkanie z Donaldem Trumpem obyło się w Moskwie. Miał ku temu kilka...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas